Euphoria dalam Market

================

Dow Jones β€” Indeks 30 kaunter pasaran saham di US tidak menunjukkan petanda untuk berehat, malah meneruskan kenaikan dan tutup rendah sedikit dari all time high dicatatkan iaitu 29,348.1 berbanding 29,373.62. Baru sahaja kita dengar DJ telah pecah paras 29k. Laju bebenor mereka naik. Penulis di CNBC berpendapat bahawa terdapat petanda π™΄πš„π™Ώπ™·π™Ύπšπ™Έπ™° 𝙼𝙾𝙳𝙴 dalam pasaran US sekarang β€” di mana kenaikan tanpa henti didorong oleh 𝙀π™₯π™©π™žπ™’π™žπ™¨π™’ yang tinggi.

.

Adakah ini perkara yang bagus? Kebiasaannya, pergerakan ini yang dinamakan parabolic curve menjadi πšœπš’πšπš—πšŠπš• πšŠπš πšŠπš• pasaran akan β€œpancit” tidak lama lagi. Seperti gambar di sini, detik euphoria ini akan difollow dengan πšœπš‘πšŠπš›πš™ πšπš›πš˜πš™ dalam market β€” samada dari negative sentiment atau quarter month yang buruk. Bila perkara ini berlaku, komoditi seperti πšπš˜πš•πš dan 𝚜𝚊𝚏𝚎 πš‘πšŠπšŸπšŽπš— πšŒπšžπš›πš›πšŽπš—πšŒπš’ seperti Yen Jepun akan melonjak naik harganya.

.

Jika ada ilmu, kita boleh menjana pendapatan tidak kira fasa pasaran berada di mana.

Market Rally β€” Pasaran saham local dan global

Market Drop β€” Pasaran komoditi menjadi pilihan, sebab boleh buat duit masa pasaran jatuh…?

Pelik… tapi benar πŸ˜‰

.

Jumpa saya di Berani Melabur! 2020 23-24 Februari ini untuk ketahui bagaimana hendak mencetak duit tidak kira harga naik ke atas atau ke bawah secara π™Ώπ™°πšƒπš„π™· πš‚πšˆπ™°πšπ™Έπ™°π™·!

Maklumat lanjut di asriahmadacademy.com